Kortrijk
Regen
12° - 19°
Antwerpen
Regen
12° - 19°
Blog
Blog
18 mei 2009  | Publius

Resultaten tevredenheidsenquête 2008-2009

In het voorjaar heeft Publius een eerste tevredenheidsenquête online geplaatst. Tegelijk werden, per afzonderlijke mail, een aantal belangrijke klanten van het kantoor gepolst over hun ervaringen met Publius.

Er werden vijf vragen gesteld die konden beantwoord worden met "zeker wel", "eerder wel", "eerder niet" en "zeker niet".

Ziehier de resultaten:

- Klaarblijkelijk zijn de klanten tevreden over de kwaliteit van onze prestaties (gemiddeld 3,6/4).

- Ook onze reactiesnelheid kan blijkbaar op de goedkeuring van de meeste klanten rekenen (3,4/4).

- Het best scoort Publius op het persoonlijke contact met de klanten (3,7/4)

- Gemiddeld zijn onze klanten "eerder wel" tevreden over de hoegrootheid van de aangerekende erelonen en kosten (3,2/4)

- Het imago van Publius schijnt goed te zijn (3,5/4).

Wij zijn niet ontevreden over de resultaten, maar het is duidelijk dat we nog inspanningen zullen moeten doen om "de referentie in publiek recht" te worden. De verhouding prijs/kwaliteit kan nog beter, in het bijzonder door onze reactiesnelheid verder te verhogen en nog efficiënter te werken.

Dit is onze belofte voor het gerechtelijk jaar 2009-2010!

Volgend jaar zullen we, naar aanleiding van een nieuwe tevredenheidsenquête, nagaan of wij in ons opzet slagen.

Deel dit artikel